پیام دکتر ابراهیم‌پور به مناسبت گرامیداشت روز معلم

سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد گرانقدر شهید مرتضی مطهری و تبریک فرا رسیدن روز معلم به همه شما بلندهمتان عرصه دانش؛ استادان ارجمند و معلمان فرهیخته، برای همگی سربلندی و توفیق آرزومندم و...
اشتراک گذاری
پیام دکتر ابراهیم‌پور به مناسبت گرامیداشت روز معلم
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
«اقْرَأْ وَ رَبُّكَ الْأَكْرَمُ*الَّذِي عَلَّمَ بِالْقَلَمِ*عَلَّمَ الْإِنْسَانَ مَا لَمْ يَعْلَمْ»
بخوان كه پروردگارت از همه بزرگوارتر است . همان كسي كه به وسيله قلم تعليم نمود.
و به انسان آنچه را نمي‏دانست ياد داد.
«ترا دانش و دین رهاند درست»
دانش، کلید رستگاری و موهبت بزرگ خداوند به انسان است.
حرکت در مسیر دانایی و تلاش در جهت شکوفاسازی استعدادهای نوظهور و سرمایه‌های نوپای جامعه، سعادتی بزرگ و رسالتی سنگین است که فرزانگانی بی ادعا و فرهیختگانی دلسوز چون شما معلمین عزیز را می‌طلبد.
اهمیت آموزش و پرورش به عنوان یکی از موثرترین و محوری‌ترین نهادها در همه نظامهای سیاسی بر همگان آشکار است؛ به طوری که آگاهی از سیاستهای کلان یک جامعه از رهگذر آن امکان پذیر است. تربیت نسلی آگاه، پرشور و متدین وظیفه ای است بس دشوار و افتخار آمیز که تنها از جانهای آگاه و شیفته سربلندی این مرز و بوم برمی آید.  شما شریفترین امانتداران اندیشه های جوان ایران بزرگ اسلامی و هادیان راستین جامعه در مسیر رستگاری هستید. و چه فضیلتی برتر از این که کلام والای « لَا شَرَفَ كَالْعِلْمِ» مولایمان علی(ع) در وجود عزیزتان تبلور یافته است.  
از یاد نبریم که بزرگترین سرمایه ایران اسلامی برای حضور پیروزمندانه و قدرتمند در عرصه های مختلف جهانی برخورداری از نسلی متعهد، متخصص، پرتوان و اخلاق مدار است جوانانی که تبلور تفکر انقلابی و مثبت نگر شما سروران گرامی در جامعه فردای این کشور خواهند بود؛ شما معلمان فرهیخته ای که مشتاقانه سعی در توسعه کیفی امر آموزش دارید و کاملا به این مهم واقفید که داشتن نگرش سیاسی صرف به مقوله آموزش نتیجه ای جز تضعیف سیاست های کلی و برنامه‌های کلان آموزشی کشور نخواهد داشت و زیان آن در دراز مدت متوجه فرزندان این آب و خاک خواهد شد.
وجود روحیه احترام به بزرگان حوزه آموزش و پرورش و بهره گیری از تجربیات سازنده ایشان در ساماندهی و مدیریت امور، پرهیز از سیاسی‌نگری در امر مقدس تعلیم و تربیت، تلاش در ایجاد فضای فرهنگی و تقویت روحیه انقلابی موضوع دیگری است که ضرورت حفظ آن در فضای آموزش و پرورش با هدف کمک به تعالی و رشد همه جانبه کشور احساس می شود.
اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد گرانقدر شهید مرتضی مطهری و تبریک فرا رسیدن روز معلم به همه شما بلندهمتان عرصه دانش؛ استادان ارجمند و معلمان فرهیخته، برای همگی سربلندی و توفیق آرزومندم و امیددارم در سالی که مزین به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» است مانند همیشه تلاش بیدریغتان در عرصه تعلیم و تربیت، زمینه ساز پیشرفت و توسعه همه جانبه میهن عزیزمان باشد.
با احترام
فرشاد ابراهیم پور نورآبادی
برای ارسال دیدگاه، باید وارد شوید
dr photo

خلاصه ای از زندگینامه دکتر فرشاد ابراهیم پور

ctop
در واپسین روز فصل تابستانِ سوزانِ۱۳۵۶، نوزادی در نورآباد ایذه چشم به جهان گشود. پسری که فرزند بزرگ خانه بود و او را فرشاد نام نهادند، کودکی باهوش با انبوهی از سوالات که می پرسید و روح پرسشگر او قرار از او بریده بود. از همان کودکی نشانه های بزرگی در رفتار او هویدا بود و ادب و مهربانی در او چشم نواز تر بود.
دوره ابتدائی را در محله ی نورآباد و دوران راهنمایی و دبیرستان را در شهرستان باغملک با رتبه ممتاز به پایان رساند.
او دوره های، کارشناسی، کارشناسی ارشد را بدون وقفه و با رتبه ممتاز طی نمود و در رشته ی کشاورزی(گرایش آگرو اکولوژی) موفق به اخذ مدرک دکتری شد.
استعداد، توانمندی و نبوغ او باعث پله های ترقی را از همان دوران جوانی طی کند. از جمله جوان ترین معاون وزیر در آموزش و پرورش بود. عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور و رئیس پیام نور خوزستان شد و مدتی نیز رئیس پیام نور استان تهران بود.
او پژوهش های زیادی انجام داده و دارای مکتوبات و مقالات معتبر علمی است که در برخی دانشگاه های کشور به عنوان منابع درسی مورد استفاده ی دانش پژوهان و دانشجویان قرار می گیرد.
این دانشمند جوان در افق آینده منطقه به دنبال نورِ آبادی است با تکیه بر نورِ دانایی بر گرفته از گفتمان نخبگانی و خرد جمعی.
ctop

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه ارتباطات مردمی دکتر فرشاد ابراهیم پور نورآبادی می باشد.
1402©